ԵՐԱԶ (via Arxangelo’s Blog)

Վերհիշում եմ իմ բանաստեղծությունները: Վաղուց չեմ գրել😦

Փողոցով քայլում եմ լուռ ու միայնակ: Շուրջս մարդիկ են ինչ որ տեղ շտապում: Աչքերս անվերջ Քեզ են որոնում` Մարդկանց մեջ փնտրում, բայց և չեն գտնում: Ինձ թվում է, որ կտեսնեմ ես Քեզ, Կտեսնեմ ես Քո աչքերը ժպտուն: Ու մենք կքայլենք մինչ ուշ իրիկուն Եվ վերջում ես Քեզ կուղեկցեմ դեպ տուն: Իսկ Ձեր բակի մոտ հրաժեշտ տամ Քեզ Վաղվա հանդիպման ակնկալիքով Ու դու կժպտաս ժպիտովտ հեզ Մինչ նոր հանդիպում դու ինձ մաղթելով : Երազներով եմ ես ավաղ ապրում, Եվ այս մեկնել է լոկ … Read More

via Arxangelo’s Blog

Добавить комментарий

