ՀԵՐԻՔ Է!!!

Հերիք է ինքս իմ ինքնասիրությունը ոտնահարեմ, մի քիչ էլ պետք է, որ ինքս ինձ սիրեմ: Հերիք է ինչքան մերժվեցի: Ես այդքանել վատը չեմ. ինչքան որ համոզվել էի այս վերջերս, քանի որ անընդհատ մերժվում էի մի մարդու կողմից ում շատ էի սիրում: Չէ հերիք է մերժվել, հերիք է տառապել, հերիք է ոտքեր ընկնել, հեր   ի  ք  է: Վերջ ջնջում եմ ամեն ինչ և սկսում եմ մաքուր էջից…

Մարդ պետք է ամենաառաջինը իրեն սիրի: Իսկ ես դա չէի անում, այլ ուրիշին ինձնից շատ էի սիրում: Սխալ է: Հերիք է: Այլևս սիրում եմ ամենասկզբից ինձ, նոր մի փոքր ուրիշներին:

Դե սկսեցի!!!😉

5 Responses to ՀԵՐԻՔ Է!!!

  1. Anna:

    Ճիշտ ես : ) , մինչև ինքտ քեզ չսիրես ոչ ոք քեզ չի սիրի!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Արամ ջան, ես Աննաի հետ լրիվ համաձայն եմ ու մի բան էլ ավել: Մարդ պետք ա միշտ առողջ եսասիրություն ունենա, հակառակ դեպքում միշտ խնդիրներ ա ունենում մարդկանց հետ փոխհարաբերություններում: Այնպես որ, մերժվելն էլ իր դրական կողմերն ունի……..

    • Դու չես կարա սխալ բան ասես Սուր ջան, ինչպես միշտ ճիշտ ես😉

  3. AnilaH:

    Պատահական հայտնվեցի ձեր բլոգում, եթե կարելի է իմ կարծիքն էլ արտահայտեմ ։)
    Իհարկե, հարկավոր է ինքդ քեզ սիրես, գնահատես, դա անձի ներքին հավասարակշռության ու ամուր ոտքերի վրա կանգնելու հիմքն է։ Իսկ կողմնակի մարդկանց կարծիքը լսելի իհարկե պետք է, դա նույնպես ինֆորմացիա է ու առաջին հերթին ոչ թե քո, այլ հենց կարծիք հայտնողի մասին, բայց հիմք ընդունել՝ երբեք։

    • Շնորհակալ եմ կարծիքի համար😉

Добавить комментарий

