До здравствуют лже ученные или куда катится наука в Армении

Долго думал, стоит ли писать этот пост или нет. Вот решил написать, а то лопну от злости.
Один ново вылупленный кандидат наук, больной головой, решил написать методическое пособие для учащихся в магистратуре. А знаете что это за пособие? Есть такая настольная игра монополия, вот это пособие игры похожей на игру монополия, только на много раз примитивнее.
К этому «кандидату» однажды пришло озарение или же откуда-то слышал (что более вероятно), а что если проводить уроки виде игр. На первый взгляд прекрасная мысль. Но ведь надо учесть возраст аудитории? Если бы этот методическое пособие предназначалось для детей дошкольного возраста или для детей начальных классов я бы стоя поприветствовал эту идею. Но вес абсурд состоит в том, что это пособие для взрослых людей. Представьте взрослые люди сидят, кидают монетки и один говорит я теперь дерево, другой о, а я сено и т.д. Смешно, не так ли?
И самое страшное то, что очень серьезные и авторитетные ученные закрывают на это глаза, или хуже одобряют этот идиотизм.
Другой случай. В одной очень престижной и очень знаменитой фирме проводится собеседование. Ищут работников для химической лаборатории. Собеседование проводит заведующий этой лаборатории (насколько я понял), очень «умный» ученный, который кроме как устаревшего понятия «нормальность» нечего не смыслил в химии. И вот приходит к ним молодой, но очень умный и перспективный молодой человек, кандидат наук, который много лет работал в Германии в университете.
Видимо наш «умник» тут же понимает, что этот молодой человек на много раз больше смыслит в химии, чем он. И что вы думайте? что ему отвечают?
— Извините, но вы с таким опытом и с такими хорошими знаниями нам не подходите.
АБСУРДИЩЕ!!!
Люди! куда катится Армения, куда катится наша наука?
И это все делают, приняв умное лицо.
Вот вспомнил один отрывок из гениального фильма «Тот самый Мюнхгаузен», где говорится «Я понял в чем ваша беда. Вы слишком серьёзны. Умное лицо еще не признак ума, господа. Все глупости на земле совершаются именно с этим выражением лица. Улыбайтесь, господа. Улыбайтесь!»
А вот и собственно этот отрывок:

12 Responses to До здравствуют лже ученные или куда катится наука в Армении

  1. встречайте — деградация!

    • страшно мне за наше будущее

  2. Լիլիթ:

    Քո գրած երկու դեպքերին էլ ես քաջ ծանոթ եմ, դրա համար էլ երկար մտածեցի արժի պատասխանել, թե ոչ, բայց մտածեցի գրեմ, միգուցե զայրույթդ մի քիչ մեղմանա:
    Առաջին մասի հետ լրիվ համամիտ եմ, կարող եմ նաև ավելացումներ անել: Իսկ երկրորդ մասի հետ համամիտ չեմ ու հիմա կասեմ, թե ինչու:
    1. Եթե հարցազրույցի ժամանակ տրվել է հարց «ինչ է նորմալությունը», ուրեմն դա անհրաժեշտ է այդ աշխատանքի համար ու ներառված է այդ ձեռնարկության ստանդարտների մեջ: Ցանկացած հաշվարկ արվում է նորմալությամբ ոչ միայն Հայաստանում, այլ նաև Անգլիայում, Իռլանդիայում և առհասարակ այդ ձեռնարկության ցանկացած ճյուղում:
    2. Այն անձնավորությունը, ով որ տվել է հարցազրույցի հարցերը, շատ խելացի և շատ լավ պատրաստված քիմիկ է, հակառակ դեպքում նա չէր լինի այդպիսի լուրջ և կազմավորման առաջին փուլերում գտնվող ձեռնարկության քիմիական լաբորատորիայում որակի մենեջեր:
    3. Եթե քո գերմանիայից ժամանած ընկերը չի բավարարել իրենց պահանջներին, պետք չէ ընկճվել և նորից վատատեսական մոտեցումներով մեղադրել երկրին, ձեռնարկատերերին, մենեջերներին, քիմիկներին և այլն… հավատացնում եմ քեզ, այդ լաբորատորիայում այժմ աշխատողները թուլ չեն տա, որ ձեռնարկությունը դեգրադացվի, նրանք բոլորն էլ խելացի և պատրաստված մասնագետներ են, մարդիկ, որոնք մեծ պատասխանատվությամբ են վերաբերվում իրենց գործին, բոլորն էլ մի քանի լեզու գիտեն: Իսկ գերմանիայում սովորելը դեռ ոչինչ չի նշանակում, եթե չեմ սխալվում` քիմիայի գրքերը նույնն են և այստեղ և այնտեղ, և գերմանիայում նոր հրաշքներ չեն սովորեցնում ու սովորողը ամեն տեղ էլ սովորում է` մարդուց է: Ավելին ասեմ, որ տրված հարցերին շատ քիչ մասնագետներ են պատասխանել, իսկ պատասխանողներն էլ ընդունվել են աշխատանքի:

    Մի խոսքով, եկեք սխալը յուրաքանչյուրս գտնենք մեր մեջ ու մենք ինքներս փորձենք չդեգրադացվել և քայլել կյանքի բոլոր փորձություններին ընդառաջ: Սիրենք ճիշտը, չնախանձենք լավին, հպարտանանք խելացիով, ուրախանանք նորություններով….

    • 1. կետի վերաբերյալ, ամբողջ աշխարհում վաղուց արդեն նորմալություն հասկացողությունը չի օգտագործվում, քանի, որ գոյություն ունի մոլյարություն հասկացողությունը, որը ավելի պարզ է և ավելի լավ բնութագրող:

      2. կասկածներ ունեմ շատ լուրջ էտ առումով: Չեմ ուզում էս կետում շատ խորանալ

      3. Ոչ մեկ չի ընկճվել, այլ ընդհակառակը ահագին ծիծաղել ենք այդ հեռախոսազանգի վրա, որտեղ ինչպես ասեցի ասում էին ձեր նման բարձր մակարդակի մասնագետներ մեզ պետք չեն😀

      Ավելացնեմ նաև, որ տրված հարցերին ես ու էտ գերմանիայից էկած տղեն նույնպես, պատասխանել ենք ուղակի նենց ենք պատասխանել, որ այդ շատ խելոք անձնավորությունը երևի թերարժեքության բարդույթովա սկսել տառապել😀

      Իսկ ինչ վերաբերվումա նախանձին, դու ինձ լավ ես ճանաչում, որ ասում ես նախանձ եմ, երևի մի բան կա էլի…. հա ու անչափ շնորհակալություն տենց գեղեցիկ ինձ բնորոշելու համար

      • Լիլիթ:

        Ես ինքս էլ տարբեր տեղեր հարցազրույցների եմ գնացել ու հավատա, որ շատ ավելի ծիծաղելի պատասխաններ էլ կան: Իսկ դու ու քո գերմանիայից եկած ընկերը միգուցե չափից դուրս ինքնավստահ եք պահել ձեզ? Վերջապես դուք էիք գնացել հարցազրույցի, ոչ թե նրանք, ովքեր քննում էին:

        • համենաին դեպս քննողը եթե տեսնումա, որ դիմացինը իրանից լավ գիտի (ես իմ մասին չեմ խոսում, այլ հենց էտ գերմանիայից էկած տղու, որը ի դեպ իմ ընկերը չի այլ նենց թեթև ծանոթ, ուղակի ես իրա հնարավորությունները լավ գիտեմ), եթե պետքա նույնիսկ ատկազ անի, գոնե էնքան շնորհք պիտի ունենա, որ ներողություն խնդրի, ոչ թե կներես, բայց էտ աստիճանի ապուշ պատասխան տա

  3. Արամ ջան, շատ բաներ ճիշտ ես ասում, բայց բեր ես էլ քեզ օրինակ բերեմ, որ սովորում էի, սաղ ասում էին էս պրոֆեսորին առանց փող տալու չես ստանա, փիլիսոփայության դասախոս էր, ամբողջ կուրսը հինգ չստացավ, մենակ ես ստացա, ու բոլորը սկսեցին ասել, որ ես էլ եմ փող տվել:
    Մի ուրիշ բան էլ ասեմ, սովորում եմ Ամերիկայում գրականություններ, իսկ իմ պապան սովորել ա Հայաստանում բժշկականում: Ես էսքան ժամանակ դեռ մի գիրք չեմ ասել իրան, որ կարդացած չըլնի: Երկրները, կրթությունները կապ չունեն, կարևորը մարդու ուղեղն ա, որ ամեն ինչին հաղթելու ունակ ա (թեկուզ և հազար տեսակ ներվատրյոպկեքով)

    • Տաթ ջան կներես, բայց օրինակիդ իմաստը չհասկացա

      • դե ոչինչ, գցի թե անիմաստ գրվածք էր🙂

        • չէ, իրոք չհասկացա, ուզում ես ասես, ասենք հենց ձեր համալսարանում թույլ կտաի՞ն դասախոսը մանկապարտեզի խաղի մեթոդական աշխատանք գրի

  4. Taron:

    Arxangeloin hangstanal a petq,inqy shat honac a)))))))))))))

    • չհասկացա, էտ ինչի՞ց տենց որոշեցիր որ ու ինչ էիր դրանով ուզում ասել

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: