Էս ու՞ր ենք գնում

Ձեզ եմ հարցնում ով հայ ժողովուրդ — Էս ու՞ր ենք գնում:

Կնոջը ծեծում, հետո բղավում — կարգն ենք պաշտպանում:

Մեր պաշտպանները դարձան պատուհա՞ս` մեզ են ապտակում,

Իսկ մարդիկ էլ կան որոնք ասում են — տո լավ են անում:

Էս ու՞ր ենք գնում իմ հնամենի ազգ, էս ու՞ր դեպի ու՞ր,

Խելքի աշեցեք իմ հայ ժողովուրդ, քայքայվում ենք զուր…

6 Responses to Էս ու՞ր ենք գնում

  1. Ananun:

    Էս ճղճղան կանանց համար չարժեր բանաստեղծություն գրել: Ժողովուրդը պետքա խելքի աշի, ու հասկանա, որ ոստիկանն էլա ժողովրդի մի մաս, նողկում եմ ես մարդկանց նայելուց:
    Նաև եթե երկիր մեդիայի լուրերին հետևեք կտեսնեք կադրեր, թե ոնց ա էս ակնոցներով աղջիկը կամերայի առաջ կապիկություններ անում և ոնց են անպատվում ոստիկաններին: Իսկ եթե հրմշտոցա եղել, ոստիկան տղամարդը մեղէ չունի, որ կինը խառնվումա տղամարդկանց հրմշտոցին: Ամեն մեկը թող իրան հանգիստ ու կարգին պահի, հետո նոր բողոքի…..

    • նույնիսկ եթե էտ կինը բղավելա, նույնիսկ եթե վերցնենք կոնկրետ էտ քո ասած ակնոցներով կինը չի, այլ մի փողոցային պոռնիկ ու ինչքան էլ որ սա ճղճղա, կամ կապիկություն անի ոստիկանը` մեր կարգ պաշտպանողը, կոչված մեզ պաշտպանելու, իրավունք չունի ձեռք բարձրացնելու, առավել ևս երբ ինքը կոչվումա տղամարդ:
      Հետո իմ սիրելի հայտնի անունով անանուն, թող ես որոշեմ ինչ ա պետք ինձ ինչ չէ😉

      • Ananun:

        որ ուշադիր նայես, կտեսնես որ ոչ մի ոստիկան էլ ձեռք չի բարձրացնում: ու ամեն մեկը թող իր պարտավորություններից խոսա անհայտ անունավոր:

        • իմ շատ սիրելի հայտնի անունով անանունավոր ջան շատ տեղեր եմ կրկնել ու էլի ստիպված եմ կրկնելու: Ես ոչ մի կերպ չեմ փորձում արդարացնել պատգամավորներին: Նամանավանդ որ ոչ հարում եմ էտ կուսակցությանը կամ որևէ կուսակցության, առավել ևս ընդիմության: Ընդամենը մի բանա պետք հաշվի առնել որ ոստիկան ասվածը դա մարդու անուն չի այլ կոչումա, կոչում պաշտպանելու մարդու իրավունքները, կարգը և կանոնը: Իսկ եթե ոստիկան ջան համբերության բաժակդ լցվելա ու 100%համոզված ես, որ օրենքա խախտվում, խնդրեմ վերցրու տար բաժին, գործ հարուցի, դատարանի առաջ կանգնացրու, բայց ոչ մի դեպքում քեզ մի թույլ տուր բռնություն գործադրել:

  2. Դավիթ:

    Շատ հավեսով էդ շիզոին ես էլ կհրեի; Համ էլ մեր կնանիք շատ են տվել իրանց անցել:
    Դու իրանց մի պաշտպանի նորմալ կնիկը հասարակական տեղերում իրան լավ կպահի որ մի հատ ել
    ծեծ չուտի

    • չէ, չեղավ: նամանավանդ մի մոռացի որ իրանք սենց ասած հասարակական կարգ պաշտպանող են

Добавить комментарий

